De levering van je bestelling gaat via PostNL en wordt normaliter als je op werkdagen voor 21.00 uur bestelt de volgende dag bij je bezorgd. Bestel je op zaterdag of zondag voor 21.00 uur, dan worden je producten op dinsdag geleverd op het aangegeven bezorgadres. Je kunt kiezen om je bestelling te laten bezorgen op het door jouw gewenste adres. Het is niet mogelijk om een bestelling op een Postbusadres te laten afleveren.

 

Als de bezorgpoging niet gelukt is, zal PostNL het pakket op een afleverpunt voor je bewaren. Hierover ontvang je via de mail de aanwijzingen hoe je het snelst het pakje alsnog kunt ontvangen. Het afleverpunt zal het pakket uiterlijk 7 dagen bewaren en uiteindelijk terugsturen naar de verzender.

 

Ben je benieuwd naar de status van je bestelling, vul dan de track & trace code in die je hebt ontvangen op de PostNL website of neemt contact met ons op. Wij kijken dit graag voor je na.


Veelgestelde vragen:

Wat is de status van mijn bestelling?
We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Dit doen we via e-mail met onderwerp "je bestelling is onderweg" met daarin een Track & Trace code.

 

Waar is mijn bestelling?
Met je Track & Trace code kun je via de link in de mail met de verzendbevestiging je zending volgen en precies zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Zit je op een bestelling van ons te wachten en komt de bezorger niet? Dat is heel vervelend en we helpen je graag verder. Om een oplossing makkelijker te maken, vragen we je om eerst de volgende stappen te doorlopen:

      • Klik op je Track & Trace link waarmee je het pakket kunt volgen. Het kan zijn dat je bezorgmoment is opgeschoven.
      • Controleer het bezorgadres; het kan zijn dat er misschien een typefout staat in het bezorgadres.
      • Controleer of je een mail hebt ontvangen van PostNL.

 

Heb je deze stappen doorlopen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Mijn bestelling is niet compleet geleverd
Je hebt je bestelling ontvangen alleen er ontbreekt een product dat je hebt besteld. Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

 

Mijn product is beschadigd
Heb je een beschadigd product ontvangen, dan is dat heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. Onze afdeling klantenservice zal vragen naar je ordernummer en foto's van het beschadigde product.

 

Heb je nog andere vragen over de bezorging van je bestelling?
Onze klantenservice helpt je graag! Om je sneller te kunnen helpen ontvangen wij graag je bestelnummer of de postcode van het afleveradres. Je vindt het bestelnummer in je account en in je bestelbevestiging.