Kan ik zelf mijn bezorgmoment kiezen?

Nee dit is niet mogelijk. Dit gaat via PostNL. Zij zullen je op de hoogte houden van het aflevermoment.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Is je bestelling al verwerkt, dan is het terughalen of wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk. Neem eventueel contact op met de klantenservice.

 

Is mijn bestelling gelukt?

Je bestelling is gelukt zodra je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. Heb je de bestelbevestiging niet binnen 1 werkdag ontvangen, controleer dan je "ongewenste e-mail"-inbox. Vind je hier ook geen bevestigingsmail, log dan in op je account. Ga naar "mijn bestellingen", als hier geen bevestiging van je bestelling staat dan is er helaas iets fout gegaan. We vragen je om opnieuw een bestelling te plaatsen. 

 

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

Heb je nog andere vragen over je bestelling, dan helpt onze klantenservice je graag! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bevestigingsmail.

 

Ben je op zoek naar een product dat je al eerder hebt besteld maar niet terug te vinden is in de webshop?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij adviseren je graag een vergelijkbaar product.

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Dit doen we via e-mail met onderwerp "je bestelling is onderweg" met daarin een Track & Trace code.

 

Waar is mijn bestelling?

Met je Track & Trace code kun je via de link in de mail met de verzendbevestiging je zending volgen en precies zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.

 

Wil je het afleveradres aanpassen?

Je kunt je afleveradres aanpassen in je account. Heb je al een verzendbevestiging met Track & Trace ontvangen, dan kunnen we helaas je afleveradres niet meer aanpassen.

 

Kan ik ook grote bestellingen laten bezorgen?

Heb je heel veel producten nodig? Dat kan. Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Zit je op een bestelling van ons te wachten en komt de bezorger niet? Dat is heel vervelend en we helpen je graag verder. Om een oplossing makkelijker te maken, vragen we je om eerst de volgende stappen te doorlopen:

  • Klik op je Track & Trace link waarmee je het pakket kunt volgen. Het kan zijn dat je bezorgmoment is opgeschoven.
  • Controleer het bezorgadres; het kan zijn dat er misschien een typefout staat in het bezorgadres.
  • Controleer of je een mail hebt ontvangen van PostNL.

Heb je deze stappen doorlopen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Mijn bestelling is niet compleet geleverd

Je hebt je bestelling ontvangen alleen er ontbreekt een product dat je hebt besteld. Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

 

Mijn product is beschadigd

Heb je een beschadigd product ontvangen, dan is dat heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. Onze afdeling klantenservice zal vragen naar je ordernummer en foto's van het beschadigde product.

 

Heb je nog andere vragen over de bezorging van je bestelling?

Onze klantenservice helpt je graag! Houd je ordernummer bij de hand als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bestelbevestiging.

 

Kan ik mijn verf retourneren?

Verf speciaal voor jou in de gewenste kleur gemaakt, nemen we niet retour.

 

Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen?

Via je Track & Trace code kun je je zending volgen. Na afhandeling van je retour ontvang je een creditfactuur per mail.

 

Heb je nog andere vragen over je retour?

Onze klantenservice helpt je graag verder! Neem dus gerust even contact met ons op.